Zawarcie umowy

1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową Sklepu (www. e-swiatlo.pl) po przejściu całej procedury składania zamówienia. W zamówieniu Klient dokonuje, w szczególności:
- wyboru zamawianych Towarów;
- oznaczenia adresu dostawy;
- wyboru formy płatności.

Przed wysłaniem zamówienia, Klient ma możliwość ponownego sprawdzenia i ewentualnej modyfikacji wszystkich danych (np. imię, nazwisko, adres, forma płatności oraz asortyment i ilość zamówionych Towarów).

Klient składa wiążącą ofertę nabycia Towarów po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej Sklepu, tj. po zaakceptowaniu Regulaminu Sklepu oraz po potwierdzeniu, iż ofertę składa, jako konsument, poprzez kliknięcie na przycisk "Potwierdź zakup” - na etapie 5 składania zamówienia, oznaczonym jako "Sprawdź i zamów".

2. Umowa sprzedaży Towarów oferowanych za pośrednictwem Sklepu zostaje zawarta z chwilą przyjęcia zamówienia Klienta przez Sklep, co oznacza, że z tą chwilą umowa staje się prawnie skuteczna. Przyjęcie przez Sklep złożonego zamówienia następuje z chwilą wyświetlenia na ekranie Klienta informacji „Potwierdzenie zamówienia”.

clear-bug-div
Waluty
Dane firmy

APM Morkom

tel. (12) 274 41 51
e-mail fiber@apm-swiatlowody.pl
ul. Drogowców 7
32-400 Myślenice
woj. małopolskie
NIP: 6811740863